dimarts, 20 d’agost del 2019

I ara... cap a Valjunquera!!

Bon dia!!!

Per aclamació popular (bé, només una persona, que sabem... jejejejeje) però sobre tot per que ens venia molt de gust continuar explicant què fem a les vacances hem decidit continuar amb el blog. Ueeeeeeeeehhhhhh!!! plas plas plas plas plas (aplaudiments).

Després de un cap de setmana de descans, rentadores, etc... tornem a la càrrega. Aquesta vegada anem a veure meva família per part de pare a Valjunquera!!

Ens hem aixecat relativament d’hora i hem esmorzat a un petit forn de pa abans d’agafar el bus. Bé, era matí de busos, perquè a part dels dos urbans que havíem d’agafar fins agafar el cotxe de línia, la previsió del trajecte fins aquí era de fer dos transbords de bus... Així que què millor que fer un cafè tranquils abans de fer la ruta!

Doncs hem anat cap a l’Illa a agafar el autobusos. La sorpresa ha estat quan ens han dit que el bus que agafàvem ens deixava a un peatge d’autopista i que després havíem d’agafar un altre a Tortosa. Això augmentava un més els transbords que havíem de fer... Menys mal que al final ens hem estalviat un per arribar a Valjunquera (el segon i el tercer trajecte el fèiem amb el mateix cotxe) Una odissea...

I res... Vam arribar i vam dinar. Vam fer una sobre taula llarguíssima i després, mentre alguns anaven a la piscina, nosaltres vam anar a trastejar coses a la casa que s’ha comprat el meu pare. Al final, vam acabar netejant una bicicleta que tenien plena de pols. Quan van comprar la casa, ja hi era. La Marta fa temps que vol aprendre a anar en bici i vam intentar posar-la a punt per que pugui fer-ho. Va començar a ploure (sembla que portem la pluja on anem) i vam recollir-nos per sopar.

Després de sopar, el sector piscina va voler sortir a fer un passeig nocturn amb els nens fins a una ermita propera, però nosaltres estàvem fosos i vam anar a dormir a la casa nova.